عام مسلمان روز عاشورہ کو برکت والا دن کیوں مانتے ہیں؟

زیارت عاشورہ میں ہم عاشور کے دن کو تمام اہل آسمان اور اہل زمین کے لیے ‘ عظیم مصیبت والا دن ‘ پڑھتے ہیں اس روز فرزند فاطمہؑ، امام حسینؑ کو بے دردی سے شہید کیا گیا, ان کے اموال و اسباب لوٹ لیے گئے۔ ان کے اہل حرم کو قیدی بناکر شہر بہ شہر،دیار بہ دیار پھرایا گیا۔

محرم الحرام کی دس تاریخ سنہ ٦١ ہجری کو سیدالشہداءؑ، نواسئہ رسولؐ نے اپنا سب کچھ راہ خدا میں قربان کردیا۔ یقینًا ان کی شہادت اہل اسلام کے لیے بھی ایک عظیم مصیبت ہے۔ ان کا یہ حق ہے کہ ان پر تمام خلقِ خدا گریہ کرے ، مگر افسوس ان کے قاتل، بنی امیہ، بجائے یہ کہ اپنی خطا پر نادم ہوتے ، انھوں نے سقیفائ مسلمانوں کے لیے اس مصیبت والے دن کو برکت والا دن قرار دیا ہے۔ زیارت عاشورہ میں ہم پڑھتے ہیں ،’ان ھذا یوم تبرکت بہ بنو امیّة و ابن آکلة الاکباد….’یقینًا بنی امیہ اور (جناب حمزہ کا) جگر کھانے والی کی اولاد نے اپنے لیے اس دن کو برکت کا دن قرار دیا ہے….’ صرف بنی امیہ ہی نہیں ، بہت سے کلمہ پڑھنے والے مسلمان بھی روز عاشورہ کو برکت والا دن قرار دیتے ہیں۔ ظاہر ہے کہ مسلمانوں کا یہ گروہ بنی امیہ کا ہی حاشیہ بردار ہے۔

عبد الله بن فضل الھاشمی کہتے ہیں: “میں نے امام جعفر صادقؑ سے سوال کیا،”یا بن رسول الله (ص) ایسا کیوں ہے کہ عامہ (سقیفائ مسلمان) روز عاشورہ کو روزِ برکت مانتے ہیں؟ حضرتؑ نے گریہ کرتے ہوئے جواب دیا: “جس وقت امام حسینؑ شہید ہوئے ، اہل شام نے یزید کی خوشنودی اور قربت حاصل کرنے کے لیے یزید (لعنت اللہ) کے فائدے کی حدیثیں گڑھیں اور اس کام کے انعام کی صورت میں اس سے (اموال کی صورت میں) بہت سے انعامات حاصل کیے۔ ان من گھڑت روایات میں ایک یہ بھی ہے , جس میں روز عاشورہ کو بابرکت قرار دیا گیا ہے،تاکہ لوگ اس دن گریہ و زاری کرنے اور محزون و مغموم ہونے کی بجائے جشن و سرور اور خوشی منائیں۔ اس طرح لوگ اس دن کو بابرکت سمجھنے لگے۔ ہمارے اور ان کے درمیان کے معاملات کا فیصلہ خود خدا کرے گا۔”
(علل الشرائع ص ٢٢۵-٢٢٧)

بنی امیہ کی یہ کوشش تھی کہ وہ مسلمانوں کو انبیاء کی منگھڑت داستانوں میں الجھا کر اپنے جرم کو چھپا لیں۔ ان کی کوشش تھی کہ اپنے دور ہی سے مسلمانوں کے لیے اس دن کو بابرکت قرار دیں تاکہ وہ شہادتِ حسینؑ کو پوری طرح سے بھلا دیں۔ شائد یہ بھی ایک سبب تھا کہ تمام ائمہ اہلبیتؑ نے بروز عاشورہ غم منایا اور اپنے شیعوں کو بھی اس دن مغموم و محزون رہنے کا حکم دیا۔
خدا ان لوگوں پر لعنت کرے ، جو روز عاشورہ کو مبارک اور خوشی کا دن قرار دیتے ہیں۔

Short URL : https://saqlain.org/kufh
saqlain

Recent Posts

8) کیا امام حسین کی عزاداری بدعت ہے؟

بخش هفتم: عزاداری در اہل سنت گریہ و اشک اهل سنت کے علماء کی نظر…

4 weeks ago

6) کیا امام حسین کی عزاداری بدعت ہے؟

بخش پنجم: امام حسین کی عزاداری معصومین کی سیرعت میں الف:کربلا واقع ہونے سے بہت…

1 month ago

5) کیا امام حسین کی عزاداری بدعت ہے؟

بخش چهارم: سنت نبوی میں امام حسین علیہ السلام کی عزاداری رسول اللہ صلی اللہ…

1 month ago

4) کیا امام حسین کی عزاداری بدعت ہے؟

بخش سوم: مقام گریہ اور آنسو، نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی سیرت…

1 month ago

3) کیا امام حسین کی عزاداری بدعت ہے؟

دوسرا حصہ: قرآن اور پیغمبروں کی نظر میں رونے اور آنسوؤں کی اہمیت 1 ـ…

1 month ago

2) کیا امام حسین کی عزاداری بدعت ہے؟

مقدمہ: یہ بات واضح ہے کہ عزاداری اور خوشی منانا ایک فطری امر ہے جو…

1 month ago